vineri, 9 noiembrie 2018

prins...

Dimineata asta a trebut in sfarsit sa rezolv cu o pereche de pantaloni de la un costum cumparat, deoarece pantalonii sunt mai lungi putin.O treaba care a fost foarte enervanta, nu mai suport sa fac chestii de astea. A cam inceput frigul , chiar daca la amiaza pot fi 17 -20 de grade.Asta inseamna ca fac foc la greu si consum lemne la greu.In rest , nu fac decat sa apreciez cat mai rezist pana sa trebuiasca sa merg la un spital de chirurgie vasculara .As merge eu si maine dar deocamdata nici o speranta de bani. Trebuie sa vad cum fac , ca atunci cand merg la spital sa nu platesc cei 800 de lai la banca, aman o luna, asta e situatia.Am si urechile infundate , trebuie sa vad ce fac si cu asta, parca sunt in cursa spre infern.Mana este cu simptomele tot mai apropiate de cum era acum multi ani, inainte de a merge la operatie.Niciodata in viata mea nu am fost legat de maini si picioare, fara posibilitate de a reactiona intr o situatie atat de grava cum ma gasesc acum. Parca nici sanatos la cap nu mai poti ramane.Dincolo de toate astea, este posibil sa iau astazi banii sa mai cumpar si eu cate ceva ca am cam ajuns pe gard.Banii, de ceva timp, cum ii iau cum ii dau , blestemul dracilor da cativa ani.

Niciun comentariu: