sâmbătă, 17 noiembrie 2018

chestie veche

Am inceput de aseara sa iau niste pastile aduse de doctorul de familie, insa rezultatele sunt slabe deocamdata si pentru faptul ca prostata mea , inflamarea acesteia este treaba veche. Simptome de genul asta am de  multi ani , am fost acum ceva ani la un control-acum vreo 20 de ani-de atunci nu am mai facut control chiar daca eu realizam ca boala asta evolueaza.Acum m au ajuns doua situatii medicale destul de grave.Ambele situatii necesita interventie chirurgicala care la randul lor necesita bani. Cu toate astea, astazi am avut o zi cu multa treaba si pentru faptul ca trei zile nu am putut sa fac nimic.Daca ai enumera cate treburi ai de facut intr o zi incepand de dimineata iti pui intrebarea -a mai fost pusa- ce se intampla cand nu poti face.Acum incerc sa dansez pe sarma cu dorinta de a nu cadea .Sa vedem cat voi putea rezista. In cea mai mare parte viata mea se desfasoara intre treburile diminetii si seara -care acum inseamna ora 17 -cand iar fac patul , iar ma bag in pat , asteptand impreuna cu televizorul sa ma ia somnul.Seara buna.

Niciun comentariu: