vineri, 12 iunie 2020

ce o sa fac?

Iau tratament pentru ulcer de patru saptamani si nu este nici o ameliorare.Am aceleasi simptome , greata,dureri destul de moderate, frisoane uneori, sunt foarte slabit .Se spune ca trebuie tratament opt saptamani, doar ca trebuia sa dispara orice fel de simptom,ceea ce nu e cazul la mine.Acum trebuie sa gasesc bani sa pot merge cand se va da drumul la spitale ,caci sunt sigur va trebui sa ma operez la stomac, acolo e complicat.Cred ca atunci cand voi putea face endoscopie ,voi fi trimis la chirurgie, dar sa am unde, pentru ca vreau la tg. mures, nu stiu unde as putea merge in alta parte, poate la iasi.Dumnezeu m a pus jos , poate ca asa trebuia,poate fac niste plati prin suferinta. Invidiez si urasc in acelasi timp pe toti care se bucura de viata fara a le pasa de nimic.Eu toata viata am suferit, m am chinuit, m am tarat.Acum nu ma gandesc decat la gravitatea bolii, ce o sa fac Doamne!!

Niciun comentariu: