luni, 1 iunie 2020

regret, dar

De trei zile , adica sambata, duminica si astazi ,am inceput sa ma simt mai rau , durerea la stomac este aproape continua, nu de mare intensitate dar continu.Eu imi urmez tratamentul , nu vad imbunatatiri dar nu am alta varianta.Poate la sfarsitul saptamanii voi putea sa merg sa fac endoscopie la VD.In functie de cum deschid policlinicile din nou.Asta noapte nu am putut sa dorm aproape deloc.Pur si simplu nu se lipea somnul , din cauze medicale dar si psihologice ,deoarece gandurile ma darama deoarece imi dau seama in ce situatie grea ma aflu.Nici in cele mai negre scenarii nu m am gandit ca pot ajunge sa mi plang de mila pentru ca am mancat doi ani cate trei catai de usturoi zilnic ,luand in acelasi timp si trombostop , si una si alta pentru circulatia la mana.Acum regret amarnic , dar cine ma ajuta?

Niciun comentariu: