miercuri, 3 iunie 2020

Doamne ce sa fac?

Ziua de ieri a parut ceva mai buna dar dedimineata nu mi e la fel , poate si pentru faptul ca ieri am mancat bine ceva mai mult si chiar m am bucurat.Numai ca eu stiu programul avand in vrdere ca iau tratament de aproape trei saptamani si cu mare suparare , frica si deznadejde constat ca nu se intampla mare lucru ,as spune ca boala este parca tot mai prezenta .Ma uit in jurul meu, cu totii isi traiesc viata ,se bucura chiar daca unii mai iau si pastile ,dar viata lor decurge normal. La mine totul s a prabusit din cauza celor trei catai de usturoi zilnic in ultimii doi ani.Un ridicol mai mare nici ca exista , dar nici dobitoc mai mare ca mine nu exista.Acum am o stare de greata intensa care parca ma nauceste si de cap,greata si un rau general de slabie .Doamne ce sa fac?

Niciun comentariu: