marți, 16 iunie 2020

Doamne Doamne

Am dormit bine ,doar ca dupa ce m am ridicat din pat simptomele mi au amintit in stare ma aflu.Nu stiu ce se intampla dar in ultimul timp parca contrar tratamentului pe care il fac zi de zi , in loc sa simt ceva mai bine ,constat ca mi e parca tot mai rau.Pana acum simteam ceva la stomac ,acum de cateva zile apare cate o durere tot mai intensa parca, uneori chiar cand fac anumite miscari .Deasemeni sunt foarte slabit , tot asa parca tot mai slab de la o zi la alta.Nici nu mananc mare lucru , tiin si eu un regim cu ce pot, insa cred ca e mancare putina.Acum s a stabilit ca maine dupa amiza sa merg la Vatra Dornei cu dc. Costas , la Dorna Medical sa fac endoscopie la stomac si alte analize .Ma infior cand ma gandesc la ce va spune doctorul de acolo, in ce stare voi fi la intoarcere acasa, voi dori sa ma dau cu capul de pereti sau nu.Am zis

Niciun comentariu: