marți, 2 iunie 2020

Doamne ajuta

Era de asteptat ca dupa o zi relativ buna si o noapte in care am dormit foarte bine , sa vina ziua urmatoare ,cand parca nu ar fi existat precedenta , cu stare proasta , durere de cap , greata si parca tot mai slab, nu reusesc sa ma intremnez deloc luand chiar si vitamine ,dar nu au decat efectul unei cani de apa.Medicamentele pentru stomac le iau zilnic de doua ori, am trecut de doua saptamani de cand le iau dar nu prea vad rezultate.Cel mai rau e ca ma doare capul aproape continu , uneori si greata si nu mai reusesc sa inteleg ce se intampla cu mine.Asta e pedeapsa mea si a lui Dumnezeu , ma dau cu capul de pereti si nu inteleg cum nu am priceput de a lungul timpului ca ma otravesc singur cu usturoi , departe de a mi face vreun bine privind circulatia la mana.Acum sunt intr un prag de stres fara margini , cred ca jumatate din boala mea de acum este stresul cronic care m a cuprins.Daca as avea putere as incerca sa mai fac cate ceva, niste ocupatii care sa ma deconecteze de la situatia grea in care ma aflu. Ajuta Doamne.

Niciun comentariu: