joi, 26 iulie 2018

scadenta 10

De acum , probabil va trebui sa platesc pentru ca am ignorat realitatea, pentru curajul de a fi si altfel decat ar fi  trebuit. Este adevarat , m am comportat intr un mod de neiertat, aruncand in spate spectrul unei realitati sumbre, facandu ma ca nu o vad , de dragul unor momente care mi se pareau deosebite atunci. Nu asta ar fi fost problema daca pastram atentia si o parte din resursele necesare pentru situatia care stiam ca va veni. De fapt am sperat sa vina cat mai tarziu, sperand ca voi fi pregatit sau tot asa speram ca poate scap. Ei bine, ignoranta si mintea ingusta m au adus la disperare gasindu ma in situatia ca nu stiu ce sa fac. Acum sunt buimac, parca totul in jurul meu s a prabusit iar eu sunt sub daramaturi cautand cu disperare o geana de lumina spre care sa ma strecor. Nu stiu  cat o sa mai pot trai asa, bineinteles , nimeni din jurul meu nu stie calvarul prin care trec, tin totul pentru mine cat se va putea deoarece nimeni nu ma poate ajuta cu nimic si nici nu s ar obosi sa faca asta.Traiesc intr o vale a plangerii, invizibila pentru cei din jurul meu si probabil ma voi prabusi intr un hau care imi va taia imboldul si  motivatia de a lupta de a incerca sa razbat. Acum nu mai am putere, simt ca in jurul meu se deschide incet o prapastie peste care nu voi mai putea sa trec.

Niciun comentariu: