miercuri, 11 iulie 2018

scadenta 2

De o luna si ceva ploua intr una , este  mai rece afara si tara a fost lovita de inundatii destul de grave pentru multa lume. Pe aici totul a fost la limita suportabilului.Personal , incerc variante de tratament, numai ca idiotul ala de doctor Costas vine si spune ca nu sunt tratamente, sau efectul medicamentelor respective este aproape nesemnificativ . De aia varianta chirurgicala este alegerea , doar ca asta presupune sume mari de bani pe care nici macar in viitorul apropiat nu ii pot procura.Situatia mea nu este complicata, deja este critica ,sunt asa la voia sortii deoarece nu stiu ce poate fi maine.Revine iar si iar intrebarea cum de am reusit \\ performanta \\ de a ajunge intr o asemenea situatie.Teoretic, ar fi trebuit sa am o gramada de bani , sa nu am probleme de astea insa daca mintea mea a fost in alta parte am ajuns aici.Am zis.

Niciun comentariu: