luni, 9 iulie 2018

scadenta

E tot mai dificil sa ma gandesc la solutiile pe care le as putea avea.Practic nu am niciuna deoarece oricare ar fi depinde de o suma mare de bani . Spectrul asta nenorocit ma bantuie de ani buni, convins fiind ca intr o zi voi fi intr o mare belea. Acum cand orice speranta optimista s a dus, sunt pus in fata unei situatii fara iesire . In conditii normale problema asta nu ar fi existat , traiesc de sapte ani ca un idiot , platesc banci fara mari profit pentru mine , iar restul s au dus tot pe drumul ala , ajungand in felul asta de nimic. Am zis de o mie de ori ca ma opresc , ca ma temperez macar, dar una am zis alta am facut. A venit scadenta si m am trezit in pom , fara posibilitatea de a reactiona si in interesul meu.Dincolo de satisfactiile mele de un anumit gen , astia sapte ani sunt fara echivoc cei mai prosti ani din viata mea , singura perioada cand am trait in inconstienta totala chiar daca aveam tot timpul in spate amenintarea cu situatia care tocmai a venit.Am avut asa o speranta idioata ca va fi mai tarziu reusind sa ma pregatesc cu banii necesari. Uite ca nu numai ca nu sunt pregatit, nu am nici macar o varianta care sa mi fie de ajutor. Gandind mai bine cred ca sunt macinat de o dependenta precum cea de droguri sau de alcool , in cazul meu chiar daca in timp am avut tentative de a iesi din apasarea asta mentala , nu am reusit sa rup coada pisicii. In felul acesta , de la an la an , fara sa mi dau seama m am ingropat in situatia asta care pare fara iesire .Urasc sa fac o balanta intre ce am facut si ce nu trebuia sa fac deoarece mi a placut ce am facut doar ca a fost prea mult. De fapt si mancarea prea multa face rau asa cum orice exces este daunator intr un fel sau altul.Acum la scadenta, tip ,urlu imi pare rau, dar asta nu imi rezolva problema.Cum spuneam , la spital nu pot merge fara o mie de euro, iar eu nu am nici o suta. Din salar , platesc o banca si un cont la un magazin , iar impreuna cu alte facturi sunt gata banii.Acum un an de zile imi propuneam ca in fiecare luna sa pun deoparte o suta de euro. In conditii normale nu ar fi fost mare lucru , doar ca de fiecare data banii respectivi se duceau in alta parte. Asta dovedeste ca nu am avut sange in mine , nu am stiut sa preintampin o situatie dezastruoasa ca asta , sau poate chiar sunt un caracter slab in ciuda parerii foarte bune pe care o am despre mintea mea si despre mine in general.

Niciun comentariu: