duminică, 22 iulie 2018

scadenta 7

Situatia in care ma gasesc este fara precedent si chiar asa  constient fiind, undeva in strafunduri adie o speranta care poate ma tine cu mintea intreaga.Insa, realist fiind imi dau seama ca nu se intrevede o modalitate sigura pentru a iesi din impas. Asta pentru ca suma de bani de care am nevoie este una foarte mare iar in conditiile de acum este imposibil sa o gasesc.Nu pot sti daca o sa am timp sa procur toti banii , deoarece as avea nevoie de mult timp , iar de bani este nevoie si   zi cu zi. Este neplacut sa ajung  in situatia asta doar din vina mea.Orice as fi facut pana acum , trebuia sa am constiinta pericolului in care ma pot gasi , mai devreme sau mai tarziu , si ar fi fost corect ca in momentul de fata sa fi fost pregatit din punct de vedere financiar pentru aceasta situatie neplacuta ,critica.De ajutat nu ma poate ajuta nimeni, intai pentru ca nu au bani si apoi daca apelezi la unul sau altul nu vor face decat sa critice, sa faca referiri la timpul din urma cand trebuia sa fiu constient si sa pun bani deoparte pentru un asemenea eveniment neplacut ce implacabil trebuia sa vina, si le dau dreptate.In momentul asta viata se invarte in jurul acestei situatii, mai si fumez , chiar daca tot spun ca renunt , mai fac si altele , dar incet o sa reduc totul la minim , nu imi mai asum nimic, ajunge cat am facut ce am vrut ,constient as zice, dar daca ma gandesc mai bine cred ca am fost si inca sunt inconstient.

Niciun comentariu: