luni, 23 iulie 2018

scadenta 8

Astazi am facut teme de vacanta cu Andrei si Samira ,insa nu ma simt deloc in largul meu. Orice imi propun sa fac in activitatea mea zilnica nu merge in totalitate deoarece starea generala si anumite simptome la mana imi taie cheful pentru orice.Nici cu mancarea nu ma prea complic, asa ca mananc chestii de astea de a gata cum ar fi cascaval, salam si rosii.Ma bantuie asa o frica de momentul care va veni si nu stiu ce voi putea face caci imi mai trebuie bani.De fapt viata mea in momentele astea are niste coordonate sumbre fiind la pamant cu orice fel de incredere sau speranta.Eu am vorbit cu doctorul din Tg. Mures unde am fost in urma cu 11 ani si chiar daca nu si a mai adus aminte de mine mi a spus sa mrg la el pe doi august.Problema este cu banii, probabil o sa fie nevoie de o caruta de bani iar eu nu am cum sa i procur. Daca merg acum acolo si banii nu ajung, cheltui degeaba niste bani pe drum iar acasa nu am de unde sa gasesc altii. Complicat si trist pentru mine sa ma gasesc intr o asemenea situatie care nu intrevede o varianta de rezolvare. M am saturat sa ma tot cain de una de alta , sa ma zbat ca pestele pe uscat fara sa intrevad nici o posibilitate clara pentru momentul acesta, eu acum am nevoie de solutii. Candva credeam ca la un oarecare nivel am un pic de noroc, se vede treaba ca nu e.

Niciun comentariu: