sâmbătă, 28 iulie 2018

scadenta 11

Doctorul de familie a spus sa mai asteptam un pic cu spitalul sa vedem unde si cum este mai bine. Dar s a stabilit o tinta financiara necesara de 6000 de lei deoarece trebuie facute investigatii ce costa in plus si orice altceva este nevoie.Acum iau un vasodilatator pe care l am luat si acum multi ani dupa operatie. Saptamana viitoare voi face si niste injectii cu heparina , un anticoagulant. Toate astea nu cred ca rezolva ceva, incerc sa castig ceva timp dar nu stiu.Este clar ca dupa 29 de ani de la operatie, cestia asta evolueaza galopant , dintr o data aducandu mi aminte  care este adevarata mea situatie de sanatate, nu ceea ce credeam eu.Mi am pierdut si bruma de motivatie ce o mai aveam, in sensul ca nu mai fac nimic decat strictul necesar. Mancare nu am mai facut de nu mai stiu cand, mananc chestii de astea cumparate, si nu ma ingrijesc cum trebuie de curatenie , de una de alta, si de spalat ma spal cand mi aduc aminte.Apoi sunt in continuare ca intr o transa sinistra , bantuit de ce e mai rau.Asta e viata mea, m au ajuns toate din urma.

Niciun comentariu: