miercuri, 25 iulie 2018

scadenta 9

Felul cum ma simt acum nu este nici macar ca atunci cand am realizat situatia critica in care ma aflu, cu 28 de ani in urma.Aveam atunci alt temperament, posibil si alte variante, doar ca acum sunt fara echivoc intre ciocan si nicovala fara nici o varianta de a evita ce este mai rau.Ma gandesc cum de nu imi pierd controlul , cum de nu o iau razna, o situatie pe care nu o stie nimeni nu o stie, totul este intre mine si mine. Am ceva bani , in jur de trei mii de lei insa mi ar mai trebui o mie, asta pentru limita minima la cat ar costa o interventie chirurgicala la mana, daca astept pana la pensie as putea sa o rezolv cumva. Chestia e ca eu am vorbit cu doctorul de la tg. Mures care mi a spus sa ma duc pe doi august la el. Eu banii nu ii pot completa pana pe noua august , deci alta complicatie.Voi vedea.In rest, ploua zi si noapte, un timp de rahat.

Niciun comentariu: