duminică, 23 decembrie 2018

Am zis

Afara nu este foarte frig doar ca bate un vant nebun ce face ca in casa sa fie tot frig si pentru ca focul arde in paie ude.Asa frig nu mi a mai fost de mult timp, cand spun frig ma refer la faptul ca sunt obisnuit cu temperaturi ceva mai mari in casa, fiind in felul  acesta mai relaxat.Am o stare de maxima enervare, privesc in jur si parca nu mi vine sa cred ca mie mi se intampla toate astea.Sunt toate puse cumva de a curmezisul , cred ca destinul imi da o lectie amara pentru ca in timp nu am corectat nimic.Una peste alta cred ca am exact ceea ce merit. Peste toate s a adaugat si piciorul asta care ma doare la greu, nu se mai dezumfla , sunt limitat in ceea ce pot face chiar daca tot eu le fac cu durere cu injuraturi si cu ce e mai important \\ CU ADUCERE AMINTE \\  Altfel spus o sa mi amintesc momentele astea si reatiile mele pe viitor cu toata lumea fara exceptii \\ vor pleca de aici\\  Am zis.

Niciun comentariu: