sâmbătă, 15 decembrie 2018

iarna timp nevoi

Dupa cateva zile ceva mai acceptabile in raport cu temperatra de afara, s a facut iar frig si ninge. Asta nu ar fi fost o problema in conditiile in care as fi avut lemne de foc suficiente. Pe zi ce trece am tot mai putine , iar eu trebuie sa ma descurc vreo trei saptamani pana iau banii,  chestie foarte complicata. Dau din una in alta si bineinteles sunt toate deopotriva , doar ca fac referire intotdeauna la situatia de moment, fara sa uit-de parca ar fi posibil- gramada de probleme care ma sufoca.Iarna am uneori o problema prin faptul ca se intampla sa fiu prins nu tocmai pregatit si asta imi da o stare de nervi si de neputinta nefiind prima data cand mi se intampla.Am momente-ca acum dealtfel- cand nici nu prea stiu ce e cu mine, parca as fi undeva intr un necunoscut respingator intrebandu ma iar si iar, Unde sunt si ce fac eu cu viata asta de rahat? Am totusi ceva timp de cand ma zbat in mocirla asta dar nu pot sa ies, e ca si cum sunt tinut captiv , uneori mi a placut dar acum , cred ca e prea mult. Apare si posibilitatea unei intrebari, intrebare ce poate contura oportunitatea unei vieti de rahat . Eu de cand ma stiu am fost in razboi total cu viata, am luptat pentru fiecare minut si pentru orice am avut nevoie ,niciodata nu mi a fost oferit nimic pe gratis exceptand copilaria mea cand tante Aglaia mi a dat tot ce am vrut , bani si speranta. Eu , spre rusinea mea nu am putut niciodata sa o ajut ,sau daca as fi putut nu mi a trecut prin cap ca ar fi avut nevoie. Asta cu atat mai mult cu cat fratele meu GH. s a ingrijit de ea , ramanand dealtfel in casa ei .Nu este mult timp de cand sunt in rahat, cred ca vreo patru ani, timp in care imi propuneam zilnic sa schimb macazul, considerand ca mi a ajuns timpul cat a trecut in inconstienta, tot vreo patru ani, numai ca ma gasesc tot in acea situatie doar ca bagat mai adanc in rahat. De fapt, problemele pe care le poti avea in viata sunt generate in special de lipsa banilor. Cand banii sunt la discretie-adica pentru ce ai nevoie - toate se rezolva de la sine iar viata nu ti pune contre existentiale.Si eu, daca as avea bani sa mi rezolv toate problmele as spune ca viata e frumoasa, uitand ce am spus mai inainte.Aceasta este viata reala , te pliezi dupa timp, nevoi , cautand o gura de aer proaspat in lumea asta toxica .

Niciun comentariu: