luni, 10 decembrie 2018

cine ma poate ajuta?

Asta noapte m am trezit de vreo doua ori cu senzatia aia de durere la mana pe care am avut o acum multi ani. Pe loc mi a sarit somnul, cumva m am ingrozit , dar am realizat ca chiar sunt la mana sortii, de fapt am dat de dracu. Nu este numai faptul ca nu am bani sa merg la un spital dar cred ca nu prea mai pot doctorii sa faca mare lucru in conditiile in care nu am bani pentru o clinica mare de chirurge vasculara. Si mana parca si a schimbat putin culoarea , da putin intr un fel de paloare , altfel spus circulatia la mana va ajunge foarte curand la punctul critic.Tare sunt suparat, descurajat de viata, de modul idiot in care am putut sa traiesc in ultimii ani , ajungand sa ma gaseasca necazul asta complet nepregatit. Acum cateva luni am imprumutat niste bani de la o banca in ideea de a merge la spital cu mana dar m am luat dupa doctorul de familie care a spus ca nu e cazul sa merg,. Am luat o serie de medicamente, injectii ,una alta si cand m am trezit nu mai aveam bani.Acum este iarna , cu frig si zapada, lemne nu prea am , nu stiu ce sa zic dar cred ca am ajuns in cea mai cumplita situatie cel putin de cand sunt pensionar.De parca nu mai reusesc sa ma trezesc dintr un vis groaznic , nu stiu cat mai pot rezista , dar un lucru este clar, acum cativa ani dracii si au deversat dejectiile in poarta la mine iar eu am ramas prizonierul acestora. Acum pot da vina pe orice, adevarul este ca am fost iresponsabil , nu am realizat ce mi se poate intampla si uite ma acum,sunt in pragul disperarii deoarece durerea la mana se acentuiaza si nu stiu ce dumnezeu o sa fac.De ajutat nu te poate ajuta nimeni, in primul rand ca nu au cu ce , iar care are au imi vor aduce aminte ca am fost iresponsabil si nu ma vor baga in seama.Ca urmare a faptului ca in vara am inprumutat bani anume pentru a merge la spital , fapt ce nu s a intamplat dar banii s au cheltuit, acum am o rata infernala la banca care face ca mie sa mi ramana din bani o suma neglijabila, ceea ce face ca din banii mei sa nu pot face nimic.Rrepet intrebarea, ce sa fac Doamne?

Niciun comentariu: