sâmbătă, 22 decembrie 2018

greutati

Intre timp a fost Daniela si mi a adus rufele spalate si cu ocazia asta mi a facut o mare parte din curatenie, pe care eu nu stiu cum as fi facut o in conditiile actuale.Mi a mai ramas de facut cate ceva dar ramane pe luni.Deasemeni mi a adus niste paracetamol care mi a mai redus durerea doar ca am luat totusi si pastila de circulatie care poate aduce durerea din nou-zic eu- Voi vedea in continuare cum evolueaza durerea la picior, insa oricum luni am niste treburi pe care trebuie sa le fac.Iarna asta, cel putin pana acum m a prins cel mai descoperit. Lemne putine si ude pentru ca am vrut sa fiu generos ,asta ma costa ca acum in casa nu este caldura cu care sunt obisnuit dincolo de faptul ca mai am doar cateva.Deasemeni m a gasit in cea mai mare criza financiara pe care am parcurso vreodata in conditiile in care trebuie sa dau 800 pe luna pana in aprilie dupa care raman cu 400 un an. Asta inseamna ca mai am inca un an de greutati care asociate cu problemele de sanatate va fi deasemeni greu.

Niciun comentariu: