sâmbătă, 22 decembrie 2018

Cum este posibil?

De vreo trei zile mi s a umflat laba piciorului stang ,cu durere si imposibilitate sa fac aproape orice . Cauzele pot fi mai multe incepand de la medicamentele de circulatie pe care le iau pana la o sucitura cumva cand am fost dupa lemne dar pe care nu am realizat atunci. Pe langa ca nu pot face mare lucru, mai patesc si alta belea.Nu ar trebui sa ma gandesc prea mult deoarece astea sunt la ordinea zilei ,insa mai am de tras o luna si voi intra cumva in normal.Traversez momente grele de vreun an de zile, fara sa stiu ce ma asteapta in viitor.Niciodata pana acum in aceasta perioada nu am atins limita maxima a problemelor de toate felurile , nu am fost atat de lipsit de mijloace si nu am avut atatea probleme de sanatate.Este clar ca varsta isi spune cuvantul. Eu vreau dar nu mai pot avea aceleasi reactii si posibilitati fizice in conditiile date , o persoana fara atatea probleme nu ar fi resimtit tarele varstei.Oricum situatia in care ma gasesc acum ma pune pe ganduri si este cu atat mai dificil cand nu ai variante si posibilitati cum aveam pana nu demult pentru a iesi din orice situatie mai grea.Acum este sfarsit de an , un an foarte greu , cel mai dificil si mai cu probleme de toate felurile , iar eu am fost nevoit sa incerc sa ma strecor prin labirintul asta fiind tot timpul la limita.Si sanatos tun daca esti, psihic esti afectat si de aici te trezesti daramat intrebandu te cum de este posibil.

Niciun comentariu: