sâmbătă, 8 decembrie 2018

Oare?

In ultimul timp am cam trecut in planul doi principala mea problema de sanatate si anume simptomele de la mana, care privesc circulatia tot mai anevoioasa, apar dureri la nivelul degetelor si la mana in general.Pe langa asta evident ca deocamdata am probleme cu plata banilor imprumutati , e complicat cu rata asta asa mare \\ 850 lei \\ , la normal abia de prin februarie daca intru. Am viata grea cu banii astia imprumutati de care nu am hasnuit cu nimic , banii au fost luati cu intentia de a merge la spital, doar ca doctorul m a trimis pe alta pista, am cumparat medicamente , care nu stiu daca mi au facut vreun bine  ,dar pentru care trebuie sa pltesc de acum la greu inca vreun an si jumate.Adevarul ca am un talent nemaivazut de a intra in belele cu intentia initiala de a face ceva folositor , important, doar ca isi baga dracul coada- sa le sara ochii la toti dracii de pe pamant sau de aiurea-- si ma trezesc ca banii nu mai sunt , s au terminat, iar eu de acum trebuie sa platesc pana imi sare capul.Dar cea mai mare problema, cea mai mare spaima este situatia mainii care determina simptomele bolii ce se acutizeaza de la zi la zi.In ultimul timp, ceva ani, cam totul imi merge parca impotriva, \\ scoate ma Doamne la liman\\ !!!!

Niciun comentariu: