marți, 25 decembrie 2018

Da ,o intrebare.

Astazi este Craciunul, o zi care se vrea a fi sarbatoare insa eu ma simt groaznic.In primul rand piciorul ma doare la greu, nici asta noapte nu prea am dormit ,apoi evident problema cu mana care isi vede de evolutia nefasta.Nici un Craciun nu  a fost sub asa coordonate nefaste, sunt doar in durere si mi e tot mai greu sa inteleg ce se intampla.Starea mea generala este groaznica, nu ma pot aduna nicicum , conditiile de sanatate nu imi permit.Ai zice ca e sarbatoare, oamenii se veselesc se simt bine eu ma zbat -nu am  inteles pentru ce-intr o stare de chin si suparare.O situatie de genul acesta care se repeta se continua  ma fac sa imi pun iar si iar intrebarea \\ ce mama dracului fac eu in viata asta ?\\.Tot din chin in chin din suferinta in suferinta si asta la nesfarsit .

Niciun comentariu: