duminică, 9 mai 2021

ce se intampla cu mine?

 Pastilele pe care mi le a dat dr.Costas pentru tensiune nu au nici un efect. Mai mare efect obtin cu un catel de usturoi.Este clar, doctorul vrea sa vada daca au efect pastile mai normale , pentru tensiune de 13 , 14 . Astea nu merg la tensiune de 16 , care este hipertensiune .Probabil o sa mai schimbe medicatia dar trebuie facut cumva deoarece nu mi e bine deloc.Am momente cand parca mi  e mai bine , insa e doar aparenta. Drept simptome am o tahuiala continua , chiar si cand intorc capul , uneori simt cate o ciupeala in piept , de la inima bineanteles  ,si vederea parca e mai neclara simptome pentru boli cardio. Mai rau este ca nu stii la ce sa te astepti cand starea mea este una grava din multe puncte de vedere.Evident ca imi vine sa urlu , as bate cu pumnii in pereti , mi as striga nepuntinta si as intreba Ce se intampla cu mine?  Pe de alta parte , pe cine sa intreb, pe cine am eu in afara de dr. Costas ? Acesta , are si el interesul lui dar e si un tip de treaba. Problema cu bolile de inima este ca nu stii ce si cum , ca in alte boli care au tratamentul lor.Aici nimic nu e sigur, nimic nu e clar , plutesti la intamplare , cu o tahuiala de cap accentuata si tot aici se termina obiceiul de a face planuri , de a spera nu stiu ce nu stiu cand , deoarece de acum nu mai esti sigur ce se intampla in ziua urmatoare. O alta problema o constituie analizele facute anul trecut , cand toate rezultatele erau ori la limita ori la risc de boala cardiaca. Nu ca nu am bagat in seama dar atunci eram preocupat de stomac care imi facea probleme mari. In acelasi timp am inceput sa iau ulei de in , tocmai pentru colesterol . Dar dupa atatea luni de ulei de in , constat ca l am luat degeaba. Am zis.

Niciun comentariu: