vineri, 7 mai 2021

inima , inima.

 M am tot impacientat pana acum pentru diferite probleme de sanatate , care putand fi tratate faceai tratamentul si gata. Ei bine , se vede  treaba ca de ce mi a fost frica nu am scapat. Am cardiopatie ischemica , o boala grava care a fost pusa in evidenta de anul trecut de doctorul de la Radauti. Dr Costas nu a considerat ca am acea afectiune si nu am urmat tratamentele recomandate de acesta. Acum ma doare capul non stop , nu mai am putere , obosesc imediat ce fac ceva si evident hipertensiune arteriala , am ajuns cu tensiune chiar si la 17 . Am o intreaga lista de simptome , una mai rea ca alta. Nici nu stiu cum sa reactionez , . Chiar in momentele astea a venit dr. Costas si mi a luat tensiunea , 16 cu 8 . Mare destul de mare , urmand sa mi aduca niste pastile.Nu am vorbit de alt diagnostic -mai ales de cel de la Radauti- , doar de pastilele care mi le aduce.Pana la urma ce ti e scris nu poti evita. O boala de inima am vrut tot timpul sa o evit , Dumnezeu a spus ca nu , deci vor veni mari greutati.Astept sa vina doctorul cu pastilele si voi scrie maine despre efectul acestora.Nu stiu daca Dumnezeu mai vrea sa ma ajute. Problema mai este ca simptomele vin tot mai multe si e tot mai greu. Cred ca la boala asta a contribuit din plin stresul zilnic in care traiesc de treizeci de ani.La suprafata nu intotdeauna se vede dar interiorul a fost plin de lupte , de spaime , de sperante si mai ales de frica de o boala grava ce ma macinat intr una , si se vede ca nu am avut noroc.

Niciun comentariu: