miercuri, 12 mai 2021

plutonul

 Ziceam in alta zi , sau intrebam constiinta mea  , ,,,ce se intampla ?,,,Raspunsul nu este complicat , zeci de ani am incercat sa ocolesc situatiile limita , cumva am reusit , pana acum cand ma gasesc intr o situatie care ma loveste tot mai necrutator si nu stiu cat voi rezista. In cateva cuvinte sunt vai si amar si numai eu stiu ce si cum simt , chiar daca incerc sa imping inainte acea particica de viata care chiar daca ma costa bani , imi mentine oarecum senzatia sau amagirea ca sunt inca in joc.Astfel astazi mi am facut de cap cu acea femeie care cumva pot spune ca e si a mea. Am renuntat la niste bani cu care trebuia sa platesc banca . Cumva tot voi plati dar imi raman mie mai putini. Acum fizic , ca sanatate sunt cumva doborat.Am hipertensiune si ce o mai fi , tot la inima , iau pastile dar boala asta nu se vindeca . Iei pastile o bucata , cat poate rezista inima si arterele . Ma simt in fata unui pluton de executie pe care il rog cumva sa amane putin deschiderea focului.Stiam ca o sa am probleme , tot timpul am avut dar am sperat ca din bolile pamantului macar de una sa scap. Ei bine nu s a putut , trebuie sa mi duc ultima suferinta cat de demn pot sau incerc sa pot. Acum mi am luat tensiune 14 cu 8 , destul de mare dar se poate si mai rau. Imi iau tensiunea de cate zece ori pe zi , stau cu frica ,,oare cat o fi! ,, Deasemeni iau 6 pastile pe zi , doua cani de ceai de paducel cu musrtel , mananc un catel de usturoi care acum un an mi a facut mult rau la stomac si am zis ca nu mai pun in gura. Si nu in ultimul rand am o gramada de simptome , de la boli de la pastile , sunt tot timpul tahui si ametit de cap. Tin regim alimentar strict , am eliminat din meniu sunca si smantana , ca si alte produse. Chiar daca sunt constient de gravitatea situatiei in care ma aflu , parca daca nu as fi asa ametit , poate ca as mai avea momente cand as mai uita si ma as mai bucura macar de ceea ce am.

Niciun comentariu: