luni, 10 mai 2021

in depresie si impotent

 Astazi mi a mai asdus doctorul Costas niste pastile pentru inima, am deja doua tipuri si cine mai stie. Am cumparat ceai de musetel si paducel . Am baut o cana , voi mai bea diseara si voi vedea. Pastilele pe care le iau ma tin tahui de cap , parca nu mai sunt eu . Si pana acum am avut stari de depresie , aproape intr una.Acum cu alta pastila , simptome si nu fara importanta, efecte adverse. Printre alte efecte adverse se numara si impotenta sexuala. Practic am incheiat ca un caine vagabond momentele cand parca mai intelegeam si eu ca traiesc. Nu ma gandeam ca asa se va incheia legatura mea cu o femeie la care dincolo de asperitati , tin in felul meu. Depresia si disperarea ma inclesteaza tot mai mult deoarece vad ca zilnic mi se anuleaza cate un aspect de viata.  Dupa mult timp , imi vine sa plang , imi pun tot mai des intrebarea ,, ce mai pot face eu de acum si mai ales cat?,,Probabil nici nu stu ce ma asteapta , in conditiile in care fiecare zi imi mai da cate o lovitura.

Niciun comentariu: