marți, 18 mai 2021

mai exist?

 Problemele mele, necazurile , framantarile si mai ales spaimele mele , nu am cui sa le spun. Nu am cu cine vorbi despre asemenea lucruri. Singur am fost toata viata mea, iar acum ca am asa mari probleme de sanatate imi este cu atat mai greu. Singura persoana care ma ajuta in problemele medicale pe care le am , este Doctorul Costas. Mi ar fi fost mult mai greu decat imi este daca acest om nu se gasea aproape de mine si nu accepta sa ma ajute. Ce ar fi fost fara Doctorul Costas , nu am curaj sa ma gandesc. Acum nu mai sunt un om bolnav , sunt in cel mai mare pericol de viata in care poate fi un om. Acum chiar nu mai am nici un fel de motivatie , nici mancare nu am chef sa fac.mancare. A trebuit sa renunt la sunca presata si smantana datorita regimului pentru tensiune , dar nu prea mai stiu ca sa mananc. Ce fac eu ? Oare mai exist?

Niciun comentariu: