sâmbătă, 8 mai 2021

tremur in fundatura.

 Realizez ca tot necazul asta era ceva la care ma asteptam cumva inconstient. Cu fel de fel de probleme de sanatate , am incercat oarecum sa trec peste ele si in mare am trecut . Insa eram bucuros ca nu am o boala de inima , consideram ca cu alte boli ma descurc dar cu inima e alta poveste. Iata ca am o boala de inima si chiar daca acum s a dezvaluit , e clar ca o am de ceva timp .Partea complicata e ca a devenit dintr o data acuta , boala asta de inima cu toate ca in urma cu un an doctorul de la Radauti scria in fisa ca am ,, cardiopatie ischemica ..,,Atunci doctorul Costas nu a luat in serios acea hartie , acum se vede ca avea dreptate doar  ca nu imi da tratamentul pe care atunci acel doctor mi l a scris pe fisa de iesire. Am ajuns in fundatura. De atata timp am evitato dar de fapt Dumnezeu m a condus frumos aici. Toate necazurile mele au avut la baza o problema de sanatate. Toata viata m am luptat sa ies cumva spre supravietuire , la limita evident si am crezut ca Dumnezeu mi o lasa macar pe asta , numai ca de acum incepe alt calvar sau razboi pe care nu pot sa l castig. Candva am avut jurnal personal , in care am scris in jur de 15 ani. O parte din viata mea era acolo incepand cu primul an de liceu. In anii 90 , eram mai mult decat deprimat , operatia de la mana ma consemna sa stau in casa toata viata. Atunci ma bantuiau ganduri negre si nu am vrut sa ramana acele caiete si sa fie citite de altii. Mare greseala , ar fi fost dincolo de orice ,gura de oxigen din fiecare rand pe care l as fi citit si recitit. Si aici pe blogul asta mi am lasat o amprenta pe care o intaresc cu fiecare postare noua. Ce pacat , niciodata nu am scris aici despre ceva foarte placut , vreo bucurie traita  sau dorinte de ale mele. Tot spatiul a fost ocupat cu necazurile , bolile si spaimele mele. Daca ma gandesc mai bine , era imposibil sa evit o boala de inima in conditiile de stres si disperare , de 31 de ani incoace. 

Niciun comentariu: