sâmbătă, 26 iunie 2021

 Am facut eu un experiment care a esuat , dar asta imi pastreaza problemele la acelasi nivel , daca nu mai grav.Daca puteam renunta la pastila de tensiune , lucrurile s ar fi rezolvat oarecum , problema de la prostata devine acuta cand iau pastila de tensiune.Doua zile din cele trei cat nu am luat pastila de tensiune m am simtit foarte bine si in sinea mea imi faceam sperante , dar parca nu le ziceam. S au spulberat rapid si ma gasesc iar in mijlocul vartejului nestiind ce sa fac. Va trebui sa mi procur niste bani -mai multi- si sa il rog pe dr. Costas sa mergem la Tg. Mures. Acolo sa fac investigatii si la inima si la prostata , poate schimba tratamentul sau poate trebuie sa ma operez la prostata acum. Este teribil cum calvarul acesta a inceput de un an si ceva cu problema la stomac si a urmat cu inca doua boli ,care impreuna m au pus jos cum nu am fost niciodata.


Niciun comentariu: