miercuri, 23 iunie 2021

un test

 Ieri nu am luat pastila de tensiune si imi propun sa nu iau nici astazi. Vreau sa vad cum creste tensiunea fara pastila. Asta in contextul problemelor de prostata pe care le am. Pana diseara sau maine voi sti exact cum e treaba cu pastila de tensiune. Nu pun la indoiala necesitatea ei , doar vreau sa vas daca se poate ca uneori sa nu o iau doua trei zile. Tensiunea la 9 00, era de 13 cu 8, 12 cu 8 , 12 cu 7 . O sa iau tensiunea in fiecare ora. Un aspect este ca nu m am urinat mai bine fara pastila de tensiune , as spune ca mai putin, doar ca nu tebuie sa fac asta des ca pana acum. Astazi si maine testez toate implicatiile pastilei de tensiune inclusiv potenta care a fost neutralizata . Apoi evident voi face cum trebuie facut , nu renunt la nici o pastila daca prezinta necesitate. Va trebui sa accept efectele negative si vom vedea probabil cand voi ajunge la o clinica unde doctorii imi vor spune ce si cum trebuie facut.

Niciun comentariu: