duminică, 13 iunie 2021

----vin bolile ..

 O gramada de ani am avut diferite urgente medicale din care intr un fel sau altul am iesit. Ei bine acum am ajuns la o afectiune care cumva evolueaza de vreo doazeci de ani , pe care o simteam , o stiam , insa speram sa convietuim cumva impreuna. Cand a trebuit sa iau pastila pentru tensiune , lucririle s au schimbat in sensul ca efectul advers al medicamentului pentru tensiune este tocmai ingreunarea procesului de urinare.Fiind o afectiune veche la prostata , medicamentul pentru tensiune a agravat acest lucru si acum iau un medicament pentru urinare , ce rezolva lucrul in mica masura , avand de la zi la zi simptome tot mai intense ale prostatei. De data asta nu stiu pe unde mai scot camasa , sansa ar fi ca nu peste mult timp sa fac operatie de prostata care costa foarte multi bani , daca vreau sa fie cu siguranta. Suma asta ar fi de sase sapte mii de lei , cumva grea problema. Sunt doua boli care sunt calare pe mine , prostata si tensiune , iar pastila de tensiune imi face rau la prostata . E un paradox dar fac asta in fiecare zi.Am si o varsta dar parca sunt  lovit din toate partile ca si cum universul are pica pe mine.Ce mai pot dori eu acum de la viata , este sa pot pleca din cuibul asta plin de boli , blesteme si pareri de rau a trei  generatii , sa merg undeva linistit cu bolile mele si cu sperantele care nu mai sunt dar care ma vor bantui continu. Altfel spus , acum sunt pe gard , nu stiu in ce faza se afla boala si parca nici nu am curaj deocamdata sa fac control. Va trebui sa mi strang banii necesari si cat mai repede sa merg la un spital mare unde sa faca investigatii. Vai  de capul meu.

Niciun comentariu: