duminică, 13 iunie 2021

,,,,,,,,,,,regizorul de destine

 Nu demult imi propusesem sa nu mi mai plang de mila , sa nu mai caut explicatii pentru suferintele mele care vin in valuri una dupa alta. Problema este ca celelalte suferinte imi mai lasa loc de intors cu o pastila cu un tratament , dar la prostata totul este necunoscut , aceasta boala evolueaza ani si ani si doar te trezesti in fata unei realitati fara echivoc.Nici pana acum nu stateam cine stie ce la capitolul incredere , aceasta ultima lovitura ma dat de berbeleacul. Ma simt slabit fara puteri ,infricosat de ceea ce mi se poate intampla fara ca eu sa pot face ceva , imi pierd incet orizontul in viata , totul este o mare confuzie , parca mi se intampla ceva regizat de un dusman nevazut . Altfel spus , atat a durat lupta , sperantele si visurile mele ,e trist ,  foarte trist cand te vezi doborat.

Niciun comentariu: