luni, 28 iunie 2021

tensiune

 E dimineata si imi fac treburile . Ca de obicei ma simt rau , ametit ,cu anumite simptome devenite ,,la zi..Imi pierd tot avantul , chiar daca ma ridic din pat cu intentii de treaba .Cand esti ametit continu , cand mai simti sageti pe ici pe colo iti piere tot avantul. Cel mai complicat este ameteala continua ce ma slabeste foarte rar. Acum  am luat tensiunea , 13,7  12,7  11,7 12,7 . Cred ca nu imi luam corect tensiunea. Acum am luat altfel si mi au iesit valori mai mari. Am trecut la pastila intreaga, pana acum luam jumatate.Tot acum am citit un artcol medical ce spune ca tensiunea 14 cu 9 este buna, dupa aceasta valoare trebuie luate masuri.Eu nu am dus inca problema asta la o clinica de specialitate . Doar DR.Costas ca medic de familia a stabilit medicamentul Cu pastila care o iau acum a fost si mai bine si mai prost , am injumatatit pastila de tensiune pentru ca aproape nu mai puteam urina.

Niciun comentariu: