joi, 24 iunie 2021

test, continuare

 Am continuat sa iau tensiunea , am facut asta de cinci ori pana acum .Cum la ora 11 45 a fost 13 si 13, in urmatoarele doua dati la ora 13 si ora 14  ,tensiunea a fost la 12. Nu stiu cat o sa tina asa tensiunea dar urinatul este mult mai putin decat pana acum cu pastile de tensiune. Eu ma asteptam o imbunatatire semnificativa , insa nu e nici o imbunatatire .Aici se roteste experimentul meu , in jurul la astea doua pastile , doar ca pana acum nu s a imbunatatit problema prostatei ce o credeam mai afectata de la pastila de tensiune.Nu am simptome precum usturimi decat foarte mica maura uneori , doar ca urinez foarte putin chiar daca se intampla la intervale mari de timp.Nici apa multa nu am baut , cred ca pana azi am baut mai multa , cert este ca am mari probleme cu prostata , aceasta devine ceea ce era de mult timp dar eu evitam sa recunosc , o mare problema de sanatate si nu stiu ce voi face. Intr o zi sau doua voi sti sigur daca revin la pastila pentru tensiune.

Niciun comentariu: