duminică, 26 august 2018

activitate..

Ce as remarca este ca la vreo patru zile de cand chiar am renuntat la tigari nu am nici cea mai mica strafulgerare legata de acestea. Chiar mi au fost oferite tigari insa diplomatic le am refuzat. De ce mama dracului nu am facut asa in urma cu cativa ani.Deoarece am fost si poate sunt un idiot peste masura, altfel nu ajungeam in situatia asta de acum.Astazi am facut mancare, incerc sa vad ce mi se potriveste drept mancare si incet voi face modificari--daca voi mai considera necesar, in functie de ce aduce timpul--fiind vorba de chestii pentru circulatia la mana. Mai nou , am gasit ca este bine sa fac bai cu sare iodata, ma rog bai cu apa calda bine unde sa tin mana.Am facut odata, voi face doua trei pe zi, dar pentru asta trebuie sa incalzesc apa. Sa vedem ce mai e si in felul asta. Cu multe lucruri ced ca m am trezit prea tarziu dar eu nu pot sa supravietuiesc decat incercand. Daca va veni momentul disperarii, voi vedea atunci ce am sa fac, mai exact ce voi avea curajul sa fac.

Niciun comentariu: