sâmbătă, 18 august 2018

destin?

Dincolo de toate problemele mele, am facut cumva, am cheltuit o gramada de bani si am terminat curatenia.A fost o treaba grea dar macar e curat.In rest, plutesc implacabil spre destinul stabilit fara sa pot face nimic . Este dureros sa nu mai poti depinde de tine , sa nu mai am ca altadata mai multe solutii pentru orice problema.Problemele cotidiene trec ele cum trec, dar cand ai o problema de sanatate crunta, aproape fara solutii pe care sa ti le poti permite devine infiorator.Nu pot ca de fiecare data sa nu mi amintesc care este de fapt sursa tuturor problemelor mele.Si ca un nerod sau ca un drogat continui asa fara sa rup dracului odata coada pisicii.Tot ce s a intamplat in ultimii sapte ani se constituie intr un cosmar pe care mi l am asumat dintr o inconstienta survenita ca urmare a faptului ca dintr o data mi am pierdut mintile, am pierdut capacitatea de a ma raporta la ralitate , pur si simplu judecata din cap a trecut in alta parte.Oricare persoana mi ar spune ca ce ai cautat aia ai gasit , dar de ce este atat de greu sa ma desprind din mocirla asta?Cred ca am nevoie de o lovitura in cap.

Niciun comentariu: