joi, 9 august 2018

scadenta 15

Toate tratamentele pe care le fac sunt practic inutile, asa spunea de fapt si doctorul de familie. Am cheltuit o gramada de bani cu ele, alta gramada pentru curatenie, spalat si varuit. S au dus dracului banii mei de spital.Oricine pentru orice face trebuie platit la greu si nu stiu cat mai dureaza ca abia am inceput si nu sunt nici la jumatate.Ma gasesc intr un mare necaz, sunt practic la voia sortii. Asa ceva nu am intampinat niciodata , greselile mele devin cu atat mai apasatoare. Este dureros sa realizezi ca tot necazul ti l ai provocat singur , neavand nici o portita macar cu speranta. Am o gramada de ani de cand imi plang de mila dar de fiecare data am perseverat in tampenii si inconstienta , ajungand acum la o scadenta dureroasa.Ma simt ca naiba sa stiu ca citeste cineva tot ce am sris in ultimul timp, cand realizam ca am o problema mare de tot dar in urmatoarea zi continuam la fel.Nu mi am imaginat vreodata ca sunt atat de insignifiant in manifestari, in caracter, atat de inconstient cu propriile mele actiuni.Este cu atat mai dureros faptul ca sunt constient de raul pe care mi l am facut prins in morisca de idiot.Si acum, cred ca pot aprecia ca nu s a meritat nimic , ca am fost si sunt un idiot.Chiar daca nu cred in chestii de astea dar totul pare ca un blestem care m a invaluit si de care nu mai pot scapa chiar daca mi am propus asta de nenumarate ori.De fapt, totul pare ireal , eu insumi am nenumarate momente cand nu ma recunosc si toate fara sa ma fi lovit la cap macar.In conseciinta, nu pot sa ma tot lamentez atat , sa imi tot plang de mila si sa ma injur pentru trecutul sau prezentul inconstient.Ce mi a rezervat viata tot aia va fi , voi spune totusi Doamne ajuta,daca mai merit asa ceva.Am zis

Niciun comentariu: