miercuri, 22 august 2018

Ce caut eu aici?

Cred ca incepe adevaratul calvar.Unde mai pui ca initial am inprumutat bani si in urmatoarele 8 luni va trebui sa dau cate 800 de lei pe luna. Banii erau pentru spital dar am cheltuit o parte pe tratamente ca s au dovedit inutile , o parte destul de mare pentru curatenie , lemne de foc si evident sa u mai dus ceva bani aiurea.Cumva m am increzut in doctorul de familie dar cred ca e un idiot. Ma tot gandesc sa nu mi pierd mintile, sunt la limita. Cred ca in momentul asta urasc si faptul ca exist.Pentru ce mama dracului am ajuns pe lumea asta/? Daca vreo data cineva va citi ce am scris pe aici , va trage concluzia ca am fost doar un rahat. Nu este adevarat deoarece am inceput sa ma prabusesc in ultimii cativa ani, existand si o cauza pentru asta.Ce dracu mai caut eu pe aici?

Niciun comentariu: