miercuri, 15 august 2018

mama

Astazi este sarbatoarea adormirii Sfintei Marii. Este ziua mamei mele care la momentul decesului avea jumatate din varsta pe care o am eu acum.In marele meu necaz de acum daca alt ajutor nu am poate mama se roaga pentru mine , un mare pacatos.Situatia este cu atat mai complicata cu cat putinii bani pe care ii aveam pentru doctori sau dus pe curatenie si alte porcarii , cum fac eu dealtfel.Tratamentul de vreo trei saptamani pe care l am facut a costat si el destui bani dar spre marea mea dezamagie , efectul benefic asupra mainii a fost zero.A fost o speranta de care m am agatat , dar a devenit dezamagire.Cumva cred ca se rescrie momentul 1990 si asta ma ingrozeste deoarece atunci erau alte conditii , alta situatie si gravitatea bolii fiind la inceput era foarte mica si la indemana oricarui doctor chirurg. Acum altele sunt datele si timpurile .Ce o sa ma fac doamne?

Niciun comentariu: