joi, 23 august 2018

simptome...

Privesc cumva la mine insumi, consternat si infricosat de simptomele care sunt tot mai evidente precum cele de acum 28 de ani.Nu pot sa iau nici o atitudine , trebuie sa astept sa iau banii , sa am macar bani de drum pana la un spital, probabil la Iasi.Este clar ca orice speranta in sensul stabilizarii evolutive a bolii era o aiureala, iar simptomele de la mana care de la zi la zi devin tot mai intense , ma ingrozesc pentru ca nu stiu ce sa fac.De fapt ma ajung din urma anii de inconstienta.Este clar ca situatia asta mi se datoreaza exclusiv.Trebuia sa ma gandesc la momentele astea , era normal sa vina, am fost, sunt probabil un mare idiot.Si o alta componenta a situatiei ele este faptul ca sunt singur, nu pot spune nimanui ce probleme am , in ce situatie ma gasesc, doar ce vorbesc cu doctorul de familie.Oricum astazi am facut o gramada de treaba. Am rezolvat oarecum curatenia intr o bucatarie care e mai mult magazie, am facut mancare, a iesit buna , am mancat si evident alte mici chestii pe care le fac zilnic.In rest, Doamne ajuta....spuse necredinciosul.

Niciun comentariu: