luni, 6 august 2018

scadenta 14

In dimineata asta am avut o gramada de treaba , pe care nu o mai puteam tegiversa. Tot timpul , treburile curente mi le am facut singur , cu exceptia celor mai grele cum ar fi taiat de lemne sau varuit in casa. Mana se acutizeaza, anumite dureri devin din ce in mai intense iar eu u am nici o solutie dincolo de tratamentele pe care le fac.Spectrul poate fi sumbru din perspectiva solutiilor existente, afectiunea asta e una complicata deoarece circulatia sangelui pe artera de la mana dreapta este tot mai grea, in atatia ani de la operatie s a acutizat din nou.Este evident ca trebuie sa merg la o clinica cum trebuie dar nu stiu daca pot face ceva cu banii pe care ii am din care am mai cheltuit pe o gramada de medicamente care nu au nici un efect benefic.De aceea nu mi ramane decat sa mi spun mie ca \\ unde nu e minte vine vai si amar\\ .

Niciun comentariu: