marți, 28 august 2018

mielul...

Ma iau cu una cu alta si uneori uit in ce situatia ma aflu. Am nevoie de cate o sageata prin mana , uneori si culoarea mainii in functie de pozitie sau de ce fac devine ingrijoratoare ,sa revin in realitate. Nu ascund ca uneori m a mai incercat cate un pic de speranta dar ma dau un pic cu capul de perete si ma trezesc.E complicata tare viata asta a mea care acum se desfasoara intre speranta si abis , intre realitate si speranta, intre ura si iarasi speranta, intre slabiciunile mele si realitatea unde am ajuns.Toata situatia asta nefasta m a lovit dintr o data iar eu am reactionat cum am putut dar fara forma fara fond fara de nici un folos deoarece imi trebuiau mult mai multi bani.Acum e mai rau ca bani nu mai am nici cati aveam , i am cheltuit pe alte nevoi si sunt ca mielul la taiere.

Niciun comentariu: