joi, 23 august 2018

timp fizic

Am facut ce am avut de facut, apoi dupa masa am stat si mi am trecut timpul cu diferite lucruri. Presante sunt gandurile ce ma pun in relatie directa cu starea mea de sanatate, atent la orice simptome care ma apropie de momentul critic.Nu mai am stare nici sa ma intreb ce voi face, imi vine sa mi dau cu ceva in cap si sa termin odata.Parca sunt pe alta lume, totul mi se pare impotriva ,as urla dar as si sparge ceva sa fac mult zgomot dar numai pentru mine.Am avut musafiri astazi , dar se desfasoara normal ca orice vizita , vorbim banalitati iar eu cum inca nu strig de durere nimeni nu realizeaza ca am o problema mare de tot.Cred ca ar fi trebuit sa uit de curatenie sau alte lucruri si sa ma fi dus la un spital.acum ce folos ca le am facut pe toate daca sunt prins in gheara neputintei iar boala asta al dracului forteaza dintr o data nedandu mi nici un fel de spatiu de manevra, pentru ca nu mai am bani , o sa vad ce posibilitati am, acum despre timp este vorba.

Niciun comentariu: